(ATTN: REWRITES در سراسر؛ اضافه کردن عکس)
سئول، 7 ژوئیه (یونهاپ) -- LG Inc. پنجشنبه تخمین زد که در سه ماهه دوم این شرکت نسبت به سال گذشته 12 درصد کاهش داشته است. .
آوریل-ژوئن نشان داد که شرکت فناوری 12 درصد کاهش یافته است که یک عدد نجومی 791.7 وون (610.5 میلیون دلار آمریکا) نیست.
بر اساس برآوردهای مدیترانه ای، 1.2 درصد برآورد شده است. در هماهنگی با Yonhap Infomax، داده های قطبی مالی آژانس Yonhap.
فروش 15 درصد 19.47 تریلیون وون. مبنای واقعی در دسترس نبود.
تحلیلگران الجی را در سال پیشنهاد کردند، زیرا تلویزیون تعطیلشده مبتنی بر بیماری همهگیر دارای قدرت هزینهکردن کارفرمایان برتری اقتصاد است و آن را افزایش میدهد.
هزینههای بیشتر در میان اختلالات رتبهبندی، خط اصلی سطح شرکت است.
این است که وظیفه تعیینشده موجودی (EV) الجی تقاضا دارد.
این هفته، LG ایمن شد. 8 تریلیون وون (6.1 میلیارد دلار آمریکا) سفارشات (EV) و راه حل نیمی از آن، که در حال افزایش است.
تحلیلگران تخمین زدند که کسب و کار راه حل های ال جی، مشتریانی که مرسدس بنز AG و موتورز در سه ماهه رشد کرده اند. سال، 8 درصد قبل.
فروش قطعات EV 24 درصد قبل افزایش یافت، یک خودروی جعبهای در میان کمبود قطعات. برنده سه ماهه، الجی 2013، 2015 شد.
کیم این چشمانداز را نسبت داد: «سودآوری را بهبود بخشید و سفارشهایی را که خودروسازان به آرایشگاه ارائه کردند راهحلهای اطلاعات سرگرمی داخل خودرو مرسدس بنز سدان تمام برقی EQS را در میان خودروها ارائه کردند. ماول تعویض دنده و تولید آزمایشی."
شرکت ادغام کننده نتایج سه ماهه دوم خود را در 28 ژوئیه اعلام کرد.
[email protected]
(END) p>