ایندیتکس، برندهای Zara و Pull&Bear، فروش 28.
77 پوندی (32.
6 میلیارد یورو) در 31 ژانویه 2023، نشان دهنده سالی 17.
5 است.
رفتاری که فروش در کل مناطق، دوبیتی و آنلاین بود.
مجموعه ای که مالی در مجموع دارای 514 فروشگاه و تجارت الکترونیک آن روسیه بود، به طوری که 82 فروشگاه اوکراین داشت.
در سال 2022، فروش 23 درصد رشد کرد، 10 درصد فروشگاه ها و 6 درصد نتایج مادی به دست آورد.
جماعت این "بهینه سازی مداوم" و برنامه دیجیتالی آن را نسبت می دهد.
فروش آنلاین 4% رشد کرد و 6.
88 £ (7.
8 میلیارد یورو) که در مورد تعهد به نحوی "رضایت بخش" توصیف شده است، نشان می دهد.
فروش خالص بای بای برند:
زارا (شامل زارا هوم): 20.
96 پوند در هزار (23.
76 میلیارد یورو)
Pull&Bear: عدد نجومی 1.
9 پوند (2.
15 میلیارد یورو)
ماسیمو دوتی: 1.
41 پوند در هر زیلیون (1.
6 میلیارد یورو)
برشکا: 2.
12 پوند بی نهایت (2.
4 میلیارد یورو)
استرادیواریوس: 1.
81 میلیارد پوند (2.
05 میلیارد یورو)
اویشو: 549.
7 پوند (623 میلیون یورو)
با نگاهی به نتایج از نظر جغرافیایی، (به استثنای اسپانیا) فروش 47.
5 درصد، غرب 20 درصد، آسیا و 18.
1 درصد و اسپانیا 14.
4 درصد فروش را به خود اختصاص داده اند.
مجموع 17% 16.
41 پوند گوگول (18.
6 میلیارد یورو) که به 57% می رسد.
en به علاوه 4.
1 googol (27٪ در مقایسه با سال).
در سال مالی، ایندیتکس 33 بازار، 201 فروشگاه را افتتاح کرد و 186 مکان را بازسازی کرد.
در حدود سال مالی، ایندیتکس 5815 فروشگاه داشت.
با نگاهی به آینده، ایندیتکس به فرصتهای مدل زندگی خود ادامه میدهد، و به طور مستمر به دنبال پیشنهاد، تجربه زمین، پایداری و سرسختی مردم ما است.
بنابراین، برندهای خود را "تقویت ابتکارات صنعتی" می کند و نشان می دهد که Zara Look، Massimo Dutti Linen و Bershka Denim Statement در سال 2023 در دسترس هستند.
در سال 2023 با معرفی فروشگاههای تاج "فناوری جدید"، محدودیتهای تجاری را بیشتر کرد.
"تجربه قابل توجه بینی" و فرآیند خرید.
اسکار گارسیا ماسیرس، مدیر اجرایی ایندیتکس، اظهار داشت: "نتایج سال 2022 معامله ما و هنرمندی آن است که پیشنهاد ما، مشتریان ما، پایداری متواضعانه ما و تیم های ما را کلید می زند.
"