Hugo Boss سال مالی 2022 خود را دارد، یک سه ماهه است. در سه ماهه دوم سال 2022، فروش تعدیل شده بر اساس ارز 34 درصد در مقایسه با سال قبل از آن مقایسه شد. درآمد 40 درصد بود، مجموعاً 742 پوند در سه ماهه در مقایسه با 532 پوند سه ماهه دوم 2021، قوی ترین Hugo Boss. در مقایسه با سال 2019، فروش تعدیل شده بر اساس ارز به ازای هر 29 درصد، ناشی از عبور و مرور و قاره آمریکا. Hugo sigil 84 میلیون پوند (EBIT) تولید کرد که به طور قابل توجهی به علاوه سال قبل (سه ماهه دوم 2021: 35 میلیون پوند) مطابق با فروش تمام قیمت بود. نگرانی گروه در مورد لگنیاپ به مسیر دو رقمی خود ادامه داد، فروش تعدیل شده بر اساس ارز 11 درصد در مقایسه با سال. خرده فروشی آجر و ملات، درآمد هوگو باس در مقایسه با سال 38 درصد بود. این باشگاه استراتژی مالی و موفقیت آمیز شرکت "CLAIM 5" را به گونه ای برای برندهای خاخام و هوگو که در آلفا 2022 آغاز کردند، نسبت داد. نظارت هوگو فروش سال مالی 2022 را بین +20٪ و +25٪ بین 2.7 پوند و 2.9 ژیلیون پوند پیش بینی می کند (راهنمای قبلی: بین +10٪ و +15٪ یک عدد بزرگ بین 2.6 پوند و 2.7 میلیارد پوند). EBIT 2022 بین +25٪ و +35٪ و بین 241 پوند و 262 پوند است (راهنمای قبلی: بین +10٪ + 25٪ یک فلات بین 211 تا 241 میلیون پوند). دانیل گریدر، فوقالعاده خوشمزه هوگو، میگوید: «راهپیمایی اجباری دنگوس ما استراتژی «ادعای 5» ما را نشان میدهد که پاسخگوی معرفی آن است. نام تجاری ما به طور تقریبی به مشتریان ما طنین انداز می کند.»