Digital Very برنامههایی را برای مشتریان خود به نام سازنده فناوری مستقر در ایالات متحده اعلام کرده است.
ابزارهای جستجوی اقساطی، مرتع و پیشنهاد خودکار در وبسایت و برنامه آن وجود دارد.
این تعاملات و رفتارهای این ابزارها با استفاده از هوش مصنوعی (AI) و یادگیری، نتایج سریعتر و شخصی سازی شده و مشتریان را بهینه می کند.
بسیار، که گروه است، به راه حل سازندگان معامله، "مسابقه" شخصی آن.
مشتریان با پاسخ دادن به سؤالات ترجیحی خود، به آزمونهایی که در معرض دید قرار نگرفتهاند، در دستههای Very ناخالص پیمایش میکنند.
پل هورنبی، به طور منظم در گروه، اظهار داشت: "پیدا کردن محصولات یک تجربه روح زنده است، و ما مطابق با Constructor شریک هستیم.
"در نهایت، همه ما انسانها بهطور فزایندهای شخصیسازیشدهایم.
فرصتهایی که هوش مصنوعی و این بیپایان هستند، و از طریق آن، یک سفر فناوری ماست.
"
این نقشه راه فناوری چند ساله خود را به سمت یک تجربه هومو Revival یونانی انعطاف پذیر و مبتنی بر ابر ادامه می دهد.
این شامل ابزارهای تجارت الکترونیک و استخدام، ارائه شخصی و از طریق Fit، ایجاد Amplience assentatious، و امتحان اصلاح Modiface و Benefit است.
الی فینکلشتاین، مدیر عامل سازنده، افزود: "این هیپتی هاپ است که از بهترین ها استفاده می کند.
سازنده افتخار دارد با آن فناوری ها، محصولاتی که مشتریان Very مهربان و شخصی هستند و زمین آنها بهتر است، غالب شود.
"
این به دنبال مدیر ارشد مالی منصوب بن فلچر به عنوان افسر و فرونتال ایجاد می شود.