نوشته Kang Yoon-seung
سئول، 21 اکتبر (یونهاپ) -- تنظیم کننده ضد انحصار کره در روز جمعه برنامه ریزی کرده است که اقدامات شانسی را در کنار هم اصطکاک آنلاین در میان این عقیده که شرکت Kakao Corp.
این سرویس با کل خدمات جهانی در نزدیکی کاکائو همگام شد - یک فناوری معتبر که شامل مانورهای تاکتیکی آنلاین KakaoTalk و سرویسهای تگرگ سواری میشود - یک شنبه امسال در واقعیت مربوطه که سئول را حیاتی میکند، آسیب دید.
p>
این superaddition یک کره ای فوق العاده متصل را به وجود آورد که در آن 43 51 KakaoTalk کشور وجود دارد.
Namkoong Whon، یکی از مدیران عامل شرکت، روز چهارشنبه به این حادثه دست زد.
"تا حدی، کاکاکو آمد، در حالی که پلتفرم، که بازار، تلاشها و مسئولیتهای آن را دچار اختلاف کرده است،" (FTC) منتشر شد.
FTC افزود: "ما انحصارات و اقداماتی را که در داخل تسلط آن را دنبال می کند سفارشی کردیم.
" نمونه اقداماتی است که جانی رخ می دهد نقض پیش بینی شده در این نزدیکی در سال جاری.
FTC گفت: "در مناطق مقایسه، ما این عقیده را داریم که یک بسته به خدمات شفاف ادامه می دهد و وارد بازار می شود.
"
FTC پلتفرمهای جستجو و پروژههای پذیرش را اندازهگیری میکند و فعالیتهای بررسی را تقویت میکند.
سال بازنگری برنامه ها
شرکتهای وابسته Kakao به ترتیب در تاریخ 1 مه 18 2021 به 136 رسیدند.
2018، 72 شرکت تابعه داشت.
برنامهها یون سوک یول بود.
حزبی به نام FTC اپراتورهای خود را تقویت کرد و از کاکائو خواست تا از مزایای مصرفکنندگان حمایت کند.
کانگ مین کوک، نماینده کانگ مین کوک گفت: "یکنواخت با اختلالات خدمات کاکائو، که باعث بیشکلی و ویرانی مردم شد، بازرسیهای زیرساختی و سرمایهگذاری، تمرکز و ایجاد سود انجام شد.
"
با FTC خداحافظی کنید دفترش، فروش تبلیغاتی کاکائو به 1.
6 تریلیون وون (1.
12 میلیارد دلار آمریکا) رسیده است.
کانگ گفت: تمرکز بر حداکثر کردن سود به طور قابل قبولی برای کسب و کار طبقه بندی شده، کاربران نه انتخاب.
colin@yna.
co.
kr
(END)