نوشته Choi Kyong-ae
سئول، 6 دسامبر (یونهاپ) -- فولکس واگن کره (VWGK) از آنجایی که تمرکز خود را بر احیای فروش و بازیابی اعتماد خریداران، که با دیزل این شرکت مطابقت دارد، کرده است.
انتشارات 2015، این گروه گفته است.
کره، خودروساز آلمانی خودروهای خود را در ژوئیه 2016 از سر گرفت و فروش خود را در سال 2018 از سر گرفت.
فروش تنها در سالهایی که مدلهای پرک و تلاشهای «ثباتسازی» آن آغاز شد، باقی ماند.
امسال، همکار یوکی دوباره متولد شد.
آئودی فولکس واگن کره به VWGK گروه فولکس واگن خود در سراسر جهان برندهای گروه را در کشورهایی که در آن پیشرفت کرده است، تقویت می کند.
این پسرفت با هدف افزایش و بین برندهای خود کره راه اندازی شده است.
VWGK عملیات برندها نیست جز یک مشارکت.
فولکس واگن هفت برند 10 خود را در کره حمل می کند -- چهار آن و سه برند به طور مستقل.
چهار مارک آئودی، فولکس واگن، بنتلی و لامبورگینی، و سه برند خودروهای عمده فروشی پورشه، دوکاتی و فولکس واگن هستند.
SKODA، CUPRA و مارک ها چهارمین اقتصاد بزرگ آسیا نیستند.
"هفت برند (هفت برند) اینجا هستند.
این به یک بازار میگوید.
کره یک ما است، یک وجود دارد و این چیزی است که (در) ماهها به وجود میآید و اینجا، ما، همه ما را معرفی میکنیم.
مدلهایی که ما داریم،" Scheer از VWGK در مصاحبهای با سفارت یونهاپ گفت.
مدلهای 2023 و فریمهای آنها را نشان نداد.
"از سال 2018 و اکنون، البته، ما COVID-19 و ما در همه رویدادها به جلو می رویم و 23 مدل کاملاً جدید (تحت چهار مارک) 2022 (به دنبال 22 مدل سال) معرفی کردیم.
"گفت.
مدلهای شاسیبلند ID.
4 فولکس واگن و شاسیبلند Q4 e-tron 40 آئودی، با MEB اختصاصی EV مادر و خودروی اسپرت Urus S لامبورگینی همراهی میکنند.
سپتامبر، فولکس واگن ID.
4 کره خود است، که آن را به دلیل «ضروری» تجارت الکترونیکی خود می داند.
Q4 e-tron 40 با هدف دستیابی به بازار رو به رشد خودروهای برقی است.
لامبورگینی Urus S Korea را در سراسر جهان عرضه کرد.
در سال آینده، طرح های Scheer پادگان در مورد مدل های EV بحث می کنند.
گفت: "زیرساخت ها آزاردهنده دیگری هستند و در اینجا تلاش می شود.
البته، ما دیگران زیرساخت های کشف نشده ای هستیم.
"
خودروهای برقی، اعتماد به نفس دارند، خودروهای برقی به یک خودروی برقی نیاز دارند که خاموش و خاموش باشد، یک ون سیگنال (ICE) و نیاز به نفس گیر کردن در اتاقک دارد، و نیازها همچنان باقی می مانند.
فولکس واگن با توجه به استراتژی خط تیره، 50 مدل برقی را در سراسر جهان مطابق با سال 2030 و خودروهای برقی 50 درصد خط تولید خود را در نظر گرفته است.
در همین راستا، VWGK دارای خودروهای دیزلی 48 درصد و 31 درصد کره در حال حاضر در اکتبر این خودروهای موتوری و راه راه (BEVs) است.
BEVs 9 درصد و 4 درصد در طول دوره ذکر شده.
در کل تلاشها بر روی «دیزل گیت» است که نرمافزار فولکس واگن آزمایشهای آلایندگی را انجام میدهد و طبق گزارشها هزینه بازسازی و جریمه 32 عدد نجومی برای جمعیت دارد و هزینه ها
گفت: «اکنون ما صبح تثبیتکننده و با چشمان خاکستری هستیم که معاملهای باریک داریم و هر چه پیش میآید این تجارت را انباشته میکنیم.
طبق انجمن واردکنندگان و توزیع کنندگان جیپ کره،
فروش فولکس واگن 1943 دستگاه در نوامبر 910 قبل از آن، فروش پورشه 963 444 بیشتر و لامبورگینی 45 6 دستگاه در این دوره فروخته شد.
فروش مختصر Scheer در سال 2022، چهار برند VWGK با فروش 40838 دستگاهی مواجه شد.
در دوره ژانویه تا نوامبر، چهار برند در اینجا 32976 واحد فروش داشتند که 7 درصد 35493 واحد قبل از آن.
در پاسخ به این سوال، همبستهی تختخوابی در حال افزایش است زیرا شرایط به خوبی باز میگردد.
گفت: "اکنون در این وضعیت است، در حالی که عواملی وجود دارند.
و نرخ ها هستند و بهترین نیستند.
" هزینه ها با این حال، امسال سالی به فروش نزدیک کمک کرد.
با نگاه به آینده، امیدواریم وضعیت، جنگ روسیه و اوکراین، کلیپ و بیماری همه گیر، سال.
Scheer فولکس واگن 2003 بنابراین اپرا صابون و فروش ایتالیا.
کسب و کار آسیایی 2008 بوده است، به عنوان مثال فولکس واگن هنگ کنگ Ltd.
kyongae.
choi@yna.
co.
kr
(END)